Troeven & Tijdschriften, de successtory’s

maandag 4 mei 2015

In een tijdschriftenmarkt die een paar turbulente jaren achter de rug heeft, springen enkele uitgeefconcepten er in positieve zin bovenuit. Hoe doen ze dat? Zijn ze afgegaan op gedegen marktonderzoek of op een goed gevoel? Welke troeven gebruiken ze en van welke fouten hebben ze geleerd? NVJ Tijdschriften organiseert op donderdag 28 mei de themabijeenkomst Troeven & Tijdschriften, de successtory's. Wat zijn de successtory’s van TPO Magazine, FAB, New Skool Media en Adformatie?

Onder leiding van José Rozenbroek vertellen bladenmakers over hun initiatieven.

Met:

  • Ties Joosten - samensteller TPO Magazine - over een steeds sterker wordend merk en de bijzondere samenwerking met Blendle.
  • Ebru Umar - hoofdredacteur FAB Magazine - over de overname van Fab Magazine van Sanoma en de online doorstart.
  • Rob Koghee - managing partner New Skool Media - over de aankoop samen met Cor Jan Willig van 19 special interest titels van Sanoma en het nieuwe uitgeefdenken van New Skool Media.
  • Astrid Pummel - hoofdredacteur Adformatie - over de overstap van gratis vakblad naar betaald abonneeblad. 

Locatie en tijd

Locatie: KHL Koffiehuis, Oostelijke Handelskade 44, 1019 BN Amsterdam

Datum en tijd: donderdag 28 mei, inloop 15.00 uur, 15.30 uur start, 17.00 borrel

Gratis voor NVJ-leden en hun introducés. Aanmelden kan via vereniging@nvj.nl o.v.v. Troeven & Tijdschriften

Inspiratiebijeenkomsten

Troeven & Tijdschiften is de tweede inspiratiebijeenkomst van NVJ Tijdschriften voor bladenmakers. De eerste werd gehouden op 13 mei 2014 en ging over rompredacties.