Met de komst van interactieve media wordt er steeds meer gevraagd van de moderne redacteur. Die produceert niet alleen kopij meer. Hij/zij wordt steeds vaker geacht na te denken over het crossmediaal bereiken van doelgroepen, interactie en het -op het juiste moment- inzetten van de juiste communicatiemiddelen.
Onderwerpen
- crossmediale strategie
- doelgroepen activeren
- doelgroep langer boeien
- kruisbestuiving via verschillende media
Resultaat
- je ontwikkelt een crossmediale strategie met behulp van een overzichtelijk plan
- je leert gericht doelgroepen te bereiken
- je leert hoe je artikelen verrassend eenvoudig kunt verrijken
- je leert hoe je teksten effectief transformeert naar beeld en/of geluid
- je kunt je plan direct voorleggen aan een opdrachtgever
De cursus bevat (een beetje) theorie, praktijkvoorbeelden en een uitdagende opdracht voor jou als deelnemer.
Docent
Ludo de Boo bekleedde vanaf midden jaren negentig verschillende functies bij de Veronica Omroep Organisatie waaronder die van radiopresentator, schrijvend journalist en manager bij de digitale uitgeverij. In 2001 werd hij Business Developer bij Wegener waar hij regionaal en lokaal georiënteerde online uitgeefproducten ontwikkelde.
Kosten
- Prijs niet-leden € 120,- / Prijs 20% korting € 96,- / Prijs 30% korting € 84,-
- Alle cursussen van de NVJ Academy zijn toegankelijk voor zowel leden als niet-leden van de NVJ.
- Leden van de NVJ, NVF en De Coöperatie ontvangen 20% tot 30% korting op de toegangsprijs. Je ledenprijs is zichtbaar wanneer je bent ingelogd.
- Kosten zijn vrij van BTW en fiscaal aftrekbaar.
Overige informatie
- Duur 1 dagdeel
- Bij de cursus zijn koffie/thee/frisdrank inbegrepen.
- Maximaal 10 deelnemers.
- Neem je laptop, tablet en/of smartphone mee!
Incompany
Bij inschrijving van meer dan 6 personen van eenzelfde organisatie bestaat er de mogelijkheid om de instructie incompany te houden. Neem hiervoor contact met ons op via nvjacademy@nvj.nl of bel 020-3039 739.