NVJ-leden met korting naar Nationale Uitgeefdag

dinsdag 24 juli 2012

Hoe moeten als gevolg van ontwikkelingen op het gebied van mobile, social en big data de bestaande uitgeefmerken worden ingericht en aangestuurd? Deze en andere vragen worden heel praktijkgericht beantwoord tijdens de negende Mediafacts Nationale Uitgeefdag, die op woensdag 7 november wordt gehouden in het World Forum in Den Haag. Tijdens vier gelijktijdige inhoudelijke programma’s kunnen bezoekers zo’n dertig presentaties, interviews of discussiefora volgen. Inspirerende sprekers belichten interessante cases en onderwerpen die een nieuw licht werpen op wat succesvolle publishing anno 2012 inhoudt. Voor NVJ-leden geldt een speciaal deelnametarief van €95,- (i.p.v. € 175).

Onder de reeks bevestigde sprekers bevinden zich Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Grazia en Hans Wolbers, directeur van het Amsterdamse high-end designbureau Lava Design.

De onderwerpen die tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag aan de orde komen beslaan de totale breedte van het uitgeven. Dit geldt voor zowel de segmenten (dagbladen, publieksbladen, business-to-business, educatieve media en customer media) als de verschillende functiegebieden binnen het uitgeven. Want over welke vaardigheden en competenties moeten moderne uitgevers, hoofdredacteuren, marketeers, salesmedewerkers en IT-ers beschikken, gegeven de impact van alle ontwikkelingen?

Korting voor NVJ-leden
De Nationale Uitgeefdag is een jaarlijks evenement voor medewerkers van mediabedrijven en uitgeverijen. Er is dit jaar geen onderscheid gemaakt tussen VIP en regulier programma, zo kan iedereen genieten van een kwalitatief hoogwaardige inhoud tegen een buitengewone lage prijs, voor NVJ leden geldt een speciaal tarief van €55,- (i.p.v. € 175*). Vul op de inschrijfpagina bij actiecode: NVJ lid in en de korting wordt doorberekend.

*De prijs is geldig tot 1 oktober, na 1 oktober 2012 wordt deze €95,- met actiecode “NVJ-lid”